2010. május 9., vasárnap

Konyhabútor téglából - 1


6 megjegyzés:

  1. Laca nálunk is öregtéglából rakta a konyhapult lábazatát, amelyre egy jó munkapult került, az elejére pedig függönyt varrtam. Ezek a téglából készített bútorok igazi rusztikus hatást keltenek, kiváló választás!

    VálaszTörlés
  2. Mi is majd téglából rakottat szeretnénk, na de mikor?? Az Uram azt mondja, hogy pakoljam ki a konyhát (tehát: ne legyen mosogatóm pl.) és egyből nekilát, csakhogy én ismerem őt és nem hiszek neki :) Majd ha tényleg nekilát, akkor kipakolok.
    Nagyon ügyesek vagytok, hogy így haladtok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy képekben láthatom, hogyan teremtődik meg egy csoda :) Apa is téglából épít nekem konyhabútort, legalább láthat egy szuper megoldást :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek köszönjük a biztatást és a dicséretet.

    Annamarie: Megnéztem a fotókat nálad, nagyon szép lett az épített konyhapult.
    Minyon: Pakolj ki és adj 24 órát az Uradnak!-)
    Tücsök: Örülök, hogy ránk találtál. A csoda várat magára, én közlekedés mérnök vagyok, nem kőműves... a hétvégén folytatom az építést, talán a munkapult is rákerül.

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    nagyon érdekes megoldás.

    Üdv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom "home" és látom, hogy konyhabútorokkal is foglalkozol, de ez csak egy kezdeti állapot.
      Nézd meg ezt is: http://valyoghaz.blogspot.hu/2010/07/konyhabutor-teglabol-4.html
      Üdv!

      Törlés