2010. február 3., szerda

Légifotók


11 megjegyzés:

  1. Az Interneten találtam légifotókat a településről, a hétvégén megint csináltam kettőt a házról.

    VálaszTörlés
  2. Továbbra is nagyon tetszik... azt hittem először, hogy Ti fotóztátok a magasból. na az lenne még igazi élmény!!!!!
    remélem, mi is látjuk majd élőben a Ti házatokat... mondjuk, amikor megyünk felmérni a cserépkályha anyagszükségletet :-))

    VálaszTörlés
  3. De szép, se szép! Na majd hétvégén én is összekapom magam újra és készítek. Már ha ilyen szép havas idő lesz és már ha nem felejtem el vinni a fényképezőt, mindkettőt remélem :)

    VálaszTörlés
  4. Annamarie: Valószínű, hogy mi előbb látunk vendégül benneteket, mert ahogy vége a fűtési idénynek, szeretnénk ajánlatot kérni és cserépkályhát rakatni! Tavasszal egyeztetünk időpontot.
    Apropó, hogy áll a Laca weboldala?

    Minyon: a "se szép!" ugye elírás volt!-) Várjuk az új szép havas légifotóidat!

    VálaszTörlés
  5. Laca weboldala még várat magára. Egyrészt azért, mert saját maga épített cserépkályha/kandalló/kemence fotókat szeretnénk felrakni, és az még nincs... (idegen tollakkal nem ékeskedünk, pláne ebben a szakmában :-)) de az első munkája már folyamatban van, valószínűleg a kályha március folyamán el is készül.
    A másik dolog, hogy azt az oldalt is nekem kéne csinálnom, igaz, nem olyan napló-szerűt terveztem, mint amilyen az őrségi parasztház-blogom, de akkor is van vele munka. Egyelőre tele vagyok feladattal: a köztisztviselői 8,00-16,30-ig tartó főállásom mellett az otthoni könyveléseim + még a tanulmányaim, aminek keretében májusban és júniusban vizsgázom.

    De hát a blogtól függetlenül Laca azért hadra fogható, és minden érdeklődésnek nagyon örül (természetesen én is).

    VálaszTörlés
  6. Vályogvető, és azt még nem is írtam, hogy édesapám családja Tőletek kb. 20 km-re él. Sajnos már apai nagyszüleim nem élnek (és még sajnosabb az, hogy édesapám sem), de nagybátyáim-nagynénéim, unokatesóim javarészt még mindig ott laknak. Mellesleg gyermekkorom összes nyarát ott töltöttem, amelyekre visszaemlékezni igazi boldogság számomra.

    VálaszTörlés
  7. Mi pedig közalkalmazottként 7:30-16:00-ig dolgozunk, utána a vállalkozás...

    A rokonok Fejér, vagy Tolna megyeiek? Mivel Te tudod, hogy hol van a családi házunk és a parasztházunk! Ha így folytatom, mindenki tudni fogja, de sebaj. :-)

    VálaszTörlés
  8. Tolna megyeiek :-))

    na a többit majd személyesen, szóban. Így csak 8 szem közt fog maradni :-)

    VálaszTörlés
  9. De szép, de szép!
    Naná, hogy elírás volt, bocs :)
    Ez nagyon izgi, hogy Laca rakja a kályhátokat! Majd ugye lesz részletes beszámoló?

    VálaszTörlés
  10. Egymás mellet van az a fránya "s" és "d" betű...:-)
    Természetesen szeretnénk minden publikus történésről (képekben) beszámolni.

    VálaszTörlés