2009. január 17., szombat

Megnéztük a házat kívülről és belülről








4 megjegyzés:

  1. Kedves Vályogvető,

    elég sok bejegyzést végignéztem a blogodban, de igen jól titkolod a falu nevét.
    Ha titok, akkor titok, publikus bejegyzésben nem is kérdezek rá, de szívesen váltanék levelet veled.
    Nagyon tetszik, amit alkottál a régi vályogházból.

    Üdv: István
    Én elérhető vagyok:
    szekely9@gmail.com
    http://szekelyistvan.hu

    VálaszTörlés
  2. Kedves Vályogvető !

    Azon tanakodtam a bejegyzéseket olvasva, hogy vajon hol lehet ez a csodás házikó? Úgyhogy ha megmondható, szeretném, ha én is megtudhatnám a helység nevét, ahol rátaláltatok.

    Most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik a házatok, a kert ami körülveszi. Szépen rendbetettétek.
    e-mail: antalildi57@hotmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ildi!

    Örülünk, hogy ránk találtál.
    Egyelőre nem publikus a hely.
    Küldök e-mailt...

    VálaszTörlés