2009. október 5., hétfő

Alakulunk belül is...



10 megjegyzés:

  1. Nézem a fotóidat... és egészséges irigység lesz rajtam úrrá. Nagyon szép, nagyon tetszik, amit látok!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozok Annamariehoz, és én is irigykedek!
    EZ GYÖNYÖRŰ!!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek vagytok!!
    De picik a képek. Az mi ott, a kályha melletti sarokban? Arról kérünk szépen nagyobb képet.

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük, sok munka van benne...
    Rendszeresen olvassuk a naplóitokat, Ti sem panaszkodhattok, szépül mindenki!
    A kályha mellett egy ónémet intarziás, fiókos láda van, legközelebb rakunk fel közelebbi képet róla.

    VálaszTörlés
  5. Minyon, ha nem gond feltetem a naplód elérhetőségét a linkek közé.
    Era, neked is van naplód?

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy föltetted a naplómat :))
    Köszi, ha teszel fel a ládáról közelebbi képet, kíváncsi vagyok rá. Még az is tetszik, hogy régi képek lógnak a falon.
    Era?? Most kuncogok, de nem válaszolok helyette, majd megteszi ő... Óvodás korunk óta vagyunk barátok, így aztán mindent tudok a helyzetéről...

    VálaszTörlés
  7. A ládáról legközelebb csinálok közeli fotókat. Mivel fizetős tárhelyre pakolom a képeket, nem raktam fel nagyobb felbontásban, helytakarékosság miatt.
    A régi képek a családunk képei: feleségem szülei, anyai nagyapám, apai nagyszüleim, gyerekkori képeink... nekünk nagyon kedves emlékek és szerintünk illik is a vályogházhoz.

    VálaszTörlés
  8. Gondoltam, hogy ilyen képek lehetnek, ezért is nem kértem róluk is nagyítást, csak a ládáról :))
    De tudok várni a ládára is.
    Nekünk egy ónémet szekrényünk van, én is fogok írni róla, illetve remélem, nem felejtem el, hogy a hétvégén lefényképezzem.

    VálaszTörlés
  9. Még nincs se naplóm, sem parasztházam sajnos, csak Minyon naplóján keresztül több kellemes olvasni valót találtam :-) ..én csak csak álmodozom, de előbb-utóbb csak megpuhítom AZURAMAT! Sok klassz parasztházat találok, de mindig lefujja,.. fél "gondot" venni a nyakába..de egyszer úgyis MEGPUHÍTOM! :-)addig nem nyugszom!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Tényleg igazán ízléses és hangulatos lett!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés